Career in Euro Bauer
We are looking for smart people
Do nášho developerského tímu Euro Bauer hľadáme nových ľudí, ktorí majú záujem sa s nami podieľať na tvorbe výnimočných projektov. Máme záujem o uchádzačov so skúsenosťami v rámci realizácie a organizácie výstavby menších, alebo väčších projektov rôzneho zamerania, ktorí si dávajú záležať na zodpovednosti, vedia uplatňovať svoje nápady a byť samostatní a kreatívni v akomkoľvek rozvíjaní našej obchodnej , developerskej a správcovskej spoločnosti.
Projektový manažér
Slovensko – Žilina
more about the job offer ...
Projektový manažér je plne zodpovedný za realizáciu projektu od prípravy staveniska vrátane podpory a účasti na povoľovaní, koordinácie prác počas fázy výstavby a zodpovedá za včasné dodanie a náklady v rámci dohodnutého rozpočtu.
Konkrétne aktivity / zapojenie do:
- Koordinácia prípravy projektovej dokumentácie vo všetkých fázach – koncepčný návrh, urbanistický projekt, projekt pre stavebné povolenie, projekt pre realizáciu – a to v spolupráci projekčným tímom, s podporou externých inžinierov/projektantov, ale aj v úzkej spolupráci s klientom/nájomcom/budúcim užívateľom nehnuteľnosti, aby sa zabezpečilo, že nehnuteľnosť je navrhnutá v súlade s požiadavkami klientov; Vedie stretnutia s klientmi s cieľom pochopiť ich technické požiadavky.
- V spolupráci s ostatnými kolegami musí zabezpečiť všetky potrebné povolenia (urbanistický projekt, podmienky umiestnenia, stavebné povolenie, technický súhlas a povolenia na užívanie); zamestnanec je v kontakte a rokuje s úradmi a ostatnými zúčastnenými stranami.
- pripravuje rozpočty a v spolupráci s nákupným tímom koordinuje proces verejného obstarávania; monitoruje vynaložené náklady, zodpovedá za udržanie nákladov v rámci dohodnutého rozpočtu, zúčastňuje sa stretnutí s klientmi, zhromažďuje všetku potrebnú projektovú dokumentáciu/informácie pre pokračovanie v podrobnej stavebnej projektovej dokumentácii a rozsahu prác a zodpovedá za realizáciu požadovaných zmien
- Príprava časových plánov a zodpovednosť za dodržiavanie dohodnutých termínov; denná kontrola kvality a postupu prác na stavbe; vedenie “kontrolných dní” s dodávateľmi, vykonávanie pravidelných bezpečnostných kontrol na stavbe, komunikácia s dodávateľmi elektro, plynu alebo teplej vody a zabezpečovanie zmlúv; kontrola mesačného hodnotenia výkonov subdodávateľov; v tomto smere podporuje stavbyvedúci na stavbe
Vo všeobecnosti je zamestnanec zodpovedný za včasné dodanie nehnuteľností klientom, ktoré majú byť postavené v rámci rozpočtu a v dobrej kvalite, so všetkými povoleniami na mieste; dokončené projekty, ktoré majú byť odovzdané klientom až po podpísaní odovzdávacích protokolov.
Požiadavky:
- Príslušný stupeň kvalifikácie – vysokoškolské vzdelanie v odbore stavebné inžinierstvo
- Príslušné technické zručnosti
- minimálne 3-5 rokov odbornej praxe na pozícii projektového manažéra, dostatočné skúsenosti
- Komunikatívna angličtina
- Tímový hráč s individuálnym proaktívnym prístupom a dobrými komunikačnými schopnosťami
- Silné samostatne riadiace schopnosti na zabezpečenie časových otázok dodávok projektov; schopnosť pracovať samostatne
Obchodný manažér
Slovensko
more about the job offer ...
- Príprava a podpora pri príprave investičnej stratégie a biznis plánoch projektov
- Realizovať vyhľadávanie potencionálnych nových projektov a obchodných príležitostí.
- Aktívne monitorovať trhové trendy a best practice v rámci zverených segmentov a zabezpečovať ich implementáciu do projektov
- Svojimi znalosťami a skúsenosťami zabezpečovať maximálne množstvo informácií, podkladov, výstupov ku konkrétnemu projektu, na ktorom pracuje
- Zabezpečiť valuáciu projektu, osobne vyhotovovať nákladovú analýzu valuácie a koordinovať zabezpečenie ostatných vstupných parametrov od subjektov podieľajúcich sa na valuácii podľa zadania nadriadeného
- Korektne a včas zabezpečiť interné a externé analýzy pre rozhodnutie o vstupu do projektu s vytipovaním všetkých rizík – právnych, daňových, ekonomických, finančných, v spolupráci so zamestnancami jednotlivých oddelení
- Korektne a včas vykonávať činnosti technického konzultanta – konzultácie technického charakteru vo fáze valuácie projektu vrátane spoluúčasti na tvorbe štúdie pre investičný zámer a externej verifikácie nákladovej analýzy, vo fáze výberu architekta
- Korektne a zodpovedne zrealizovať obchodné rokovanie s potenciálnymi obchodnými partnermi, resp. sprostredkovateľmi
- Zabezpečovať prípravu právnych dokumentov, stanovísk, podkladov pre verejné súťaže, zmlúv potrebných k vytipovanému projektu vypracovaných internými a externými právnikmi, organizovať stretnutia k uvedeným dokumentom
- V spolupráci s Projektovým manažérom koordinovať proces prípravy a realizácie projektu, v čase reagovať na externé vstupy do biznis plánu projektu, vyhodnotiť ich dosah a premietnuť ich vplyv do stratégie prenájmu alebo predaja. Zabezpečovať korektnú komunikáciu s protistranami, obchodnými partnermi, externými právnikmi, daňovými poradcami a ostatnými subjektami, zúčastňujúcimi sa na projekte
POŽIADAVKY
- Schopnosť efektívne komunikovať s rôznymi typmi ľudí a budovať silné vzťahy.
- Znalosť anglického jazyka
- Schopnosť analyzovať trh a konkurenciu a odhaľovať nové príležitosti. Taktiež zameriavanie sa na trhy v rámci EU
- Schopnosť identifikovať obchodné príležitosti a vytvárať stratégie na ich využitie
- Schopnosť pripraviť a prezentovať presvedčivé obchodné prezentácie
- Schopnosť pracovať samostatne a prevziať zodpovednosť za dosiahnutie obchodných cieľov
- Schopnosť cestovať do krajín EU
Stavbyvedúci
Slovensko – Žilina
more about the job offer ...
Požiadavky na pracovné miesto:
- Skúsenosti s výstavbou nehnuteľností
- Vysokoškolské vzdelanie – stavebný inžinier
- MS Excel, MS Word, PowerPoint – užívateľská úroveň
- Dobré komunikačné zručnosti
- Schopnosť diskutovať a vyjednávať
- nekonfliktný, nezávislý, pracovitý, flexibilný a praktický človek
- Zameranie na dodržiavanie termínov a harmonogramov
- Zameranie na výsledok práce, dôslednosť, systematickosť
- Dokáže pracovať podľa pokynov a pracovných postupov
Zodpovednosti:
- Koordinácia, riadenie a plánovanie výstavby, dohľad nad kvalitou stavebných prác, kontrola nákladov – zostavenie rozpočtu, riadenie kontrolných dní
- Komunikácia s dodávateľmi, klientmi
- Zadávanie objednávok v internom systéme
- Pravidelné podávanie správ nadriadenému v stanovenom rozsahu
Správca rezortu
Slovensko – Liptovský Mikuláš
more about the job offer ...
ÚLOHY PRI PRÁCI:
- Správa rezortu a nehnuteľnosti na určených miestach: koordinácia údržby a prevádzky technologických zariadení v budovách, každodenná údržba;
- riadi činnosť údržby a pravidelnú technickú kontrolu vykonávanú posádkou správy zariadení
- Priame riadenie vzťahov s nájomcami, rýchla reakcia v núdzových situáciách a zabezpečenie proaktívneho prístupu s cieľom zabezpečiť riadnu funkčnosť infraštruktúry a technicko-administratívnych záležitostí
- Komunikácia s užívateľmi budovy, dohľad nad dodržiavaním povinnej údržby podľa nájomných zmlúv;
- Dohľad nad povinnou údržbou, tvorba plánov údržby
- Organizácia záručných opráv a závady spôsobené používaním – nespadajú pod záruku;
- Komunikácia s dodávateľom, miestnymi orgánmi v súvislosti s vydávaním povolení atď;
- Optimalizácia prevádzky budov z hľadiska spotreby energie a zdrojov;
- Organizácia požiarnej ochrany a bezpečnosti práce, otázky životného prostredia;
- Riadenie a kontrola subdodávateľských služieb od dodávateľov (bezpečnosť, záhradníctvo, upratovanie atď.);
- Zodpovednosť za zimné/letné upratovanie, údržbu zelene;
- Príprava a monitorovanie dodržiavania rozpočtov na prevádzku a údržbu rezortu
- Príprava výpočtov, podkladov/výkazov na refakturáciu nákladov nájomcov;
- Zodpovednosť za celkový dobrý a profesionálny vzhľad prideleného rezortu
- Koordinácia, riadenie, vydávanie povolení, výkaz výmer, prieskum staveniska pre malé projekty výstavby/rekonštrukcie